Fotobanky na webu – proč a jak?

1. 8. 2003 | Časopis Font | Žádné komentáře

Jsou obory lidské činnosti, kde internet asi ani v budoucnu nezdomácní. Jen těžko si půjdete koupit boty do internetového obchodu, kde si je nemůžete vyzkoušet. Existují však oblasti, kde se používání internetu poměrně zažilo (a to i u nás) – například prodej knih, CD nebo v poslední době bankovní služby. Při prodeji hmotného zboží se internet používá pouze pro objednávky – distribuce se pak provádí klasicky (offline). Existují však i obory, které internet mohou využít „naplno“, tedy i pro distribuci. Jedním z nich jsou fotobanky. Ty totiž mohou k zákazníkovi prostřednictvím internetu dopravit nejen nabídkový katalog, ale i objednané zboží – v tomto případě digitalizované snímky.

Fotobanky na webu – proč a jak? (Font 70, 4/2003).PDF

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *